• slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image

Porsche představuje aplikaci „Mission E Augmented Reality“


Přiložené soubory:



Značka Porsche vyvinula ve spolupráci se společností Google aplikaci s rozšířenou realitou, která prezentuje nové Porsche Mission E. Zákazníci se tak mohou již dnes virtuálně seznamovat s technikou zítřka. Aplikace nabízí různé režimy náhledů, které umožní uživatelům digitálně objevovat první čistě elektrický sportovní vůz značky. Aplikace je nyní k dispozici pro chytré telefony s operačními systémy Android a iOS, které jsou kompatibilní s funkcemi rozšířené reality. Používání i stažení aplikace z portálů Google Play a Apple App Store je zdarma.

Virtuální pohled do budoucnosti

Porsche Mission E bude uvedeno na trh na konci desetiletí. Výrobce sportovních vozů však novou aplikací Mission E Augmented Reality poskytuje již dnes inovativní přístup k technice elektricky poháněného sportovního vozu. „Nabízíme našim fanouškům virtuální ochutnávku prvního čistě elektrického sportovního vozu značky Porsche,“ říká Kjell Gruner, člen představenstva společnosti Porsche AG, zodpovědný za marketing. „Technologie rozšířené reality nám nabízí možnosti, jak živě a emotivně představit komplexní technické aspekty konstrukce nového vozidla. Pro nás je důležité, aby se naši zákazníci mohli již v rané fázi podrobně zabývat technikou budoucnosti a vyjadřovat své nadšení – kdykoli a kdekoli.“

Aplikace umožňuje uživatelům prohlížet si koncepční studii Mission E z různých úhlů pohledu. Koncepční vozidlo lze virtuálně umístit do místnosti. Aplikace s virtuální realitou navíc poskytuje například animace, které simulují aerodynamiku vozidla. Průhledová zobrazení oživují techniku pohonu a akumulátorů a odhalují pohled pod povrch lehké karoserie. Vozidlo lze navíc virtuálně zobrazit v barvě preferované zákazníkem. V neposlední řadě je dokonce možné vydat se pomocí virtuální reality na zkušební jízdu v interaktivním jízdním režimu.

Fotografie jsou k dispozici na portálu Porsche Newsroom (http://newsroom.porsche.de), pro novináře také v tiskové databázi Porsche (https://presse.porsche.de).